1. Algemeen
- De correctheid van de ingrediëntenlijst kan niet gegarandeerd worden. Er kunnen wijzigingen van ingrediënten plaats vinden, zonder dat de leverancier ons daarvan op de hoogte heeft gebracht. Ten alle tijde dient u de ingrediëntenlijst van productverpakking te raadplegen.
- De toelichting bij de ingrediënten is gebaseerd op informatie die aan ons verstrekt is. Hiervan kunnen wij de correctheid niet garanderen.
2. Huidadvies
- Het is mogelijk om een huidadvies aan te vragen via mail.
3. Huidreactie
- Alle producten zijn samengesteld om huidaandoeningen te behandelen of te verbergen. Toch kan het voorkomen dat u een ongewenste huidreactie krijgt op één van onze producten. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat u overgevoelig bent voor één of meerdere ingrediënten of door foutief gebruik.
- Indien u een huidreactie krijgt op één van onze producten dient u dit binnen 7 dagen na ontvangst van de producten te melden.
- Het is uw verantwoordelijkheid om de status van uw huid goed te monitoren. Voordat u start met het gebruik van het product adviseren wij u om een goede foto te maken. Daarna dient u bij een ongewenste huidreactie wederom een foto te maken. Indien uw huidbeeld verandert met de uren of dagen kunt u dit meerdere keren vastleggen. Zorg ervoor dat alle foto’s gemaakt worden bij daglicht. Het is belangrijk dat alle foto’s scherp en duidelijk zijn en er een datum wordt vastgelegd.
- Na ontvangst van alle stukken zullen wij uw claim binnen 14 dagen beoordelen. Soms kan de Claim opgelost worden door een huidadvies op maat. Indien aan alle voorwaarden is voldaan zullen wij beoordelen wat wij voor u kunnen betekenen. Dit kan inhouden dat het aankoopbedrag van het product gecrediteerd krijgt.
- U kunt uw foto’s sturen naar; info@kristalskinclinic.nl. Voeg bij de email de volgende antwoorden op onderstaande vragen toe:
- Hoe ziet uw huidverzorgingsroutine eruit?
- Gebruikt u nog andere producten?
- Gebruikt u medicijnen?
- Heeft u gezondheidsklachten?
- Hoeveel gebruikt u van het product?
- Hoe brengt u het product aan?
- Waarom heeft u voor dit / deze product (en) gekozen?
- Indien van toepassing: Wanner is uw laatste menstruatie geweest?
- Indien van toepassing: Waarom heeft u geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een huidadvies aan te vragen?
4. Retourneren
- U heeft recht op bedenktijd van 7 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 7 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag van het product binnen 7 dagen crediteren.
- De huidtherapeut vergoedt alleen het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 7 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. De huidtherapeut wacht met terugbetalen tot zij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naargelang welke situatie van toepassing is. De huidtherapeut gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
5. Verzending en bezorging
- Bij Kristal Skin & Laser Clinic zijn we er op gericht om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De meeste producten zijn niet voorradig, hierdoor kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Een bestelling die bij ons wordt gedaan, zullen wij binnen 5 werkdagen verzenden. Indien de verzending vertraging oploopt, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het correct verstrekken van het factuuradres. Het niet correct verstrekken van het factuuradres kan er voor zorgen dat PostNL de bestelling terug stuurt naar Kristal Skin & Laser Clinic. Er wordt om een tweede betaling van de verzendkosten gevraagd, als u het product nogmaals naar het juiste factuuradres wil laten verzenden. Indien u hier niet aan kan voldoen, wordt alleen het aankoopbedrag van het product terug betaald.
- De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen in Nederland: €6,75. Gratis verzending bij aanschaf van 4 producten en meer.
- De levering van de bestelling verloopt via PostNL. 5.5 Het ophalen van een bestelling kan alleen op afspraak.
6. Garantie en klachten
- Wij doen ons best om de producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging.
- Het kan gebeuren dat er iets niet naar wens verloopt. We raden u aan om uw klacht binnen 24 uur bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kristalskinclinic.nl. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
7. Betaalmogelijkheden
- U kunt uw bestelling met de volgende betaalmethoden betalen:
- iDeal
8. Service en advies
- U wordt geadviseerd en geholpen door een ervaren en goed opgeleide huidtherapeut. Bovendien werkt Kristal Skin & Laser Clinic uitsluitend met veilige en betrouwbare medische cosmetica van hoge kwaliteit. We zijn onafhankelijk en werken met verschillende merken in de praktijk waardoor u verzekerd bent van een objectief en eerlijk advies op maat.